close
很久不見的Alderm Focus Music重現江湖..
我一直都很喜歡他推薦的歌..也許是深情感動..也許又是加上一點憂鬱..

這首Stand by Me..當我第一次聽的時候....一面看著歌詞..
真的覺得它的意境很棒耶!!....心裡是甜甜的感動...大家也感受一下嚕..^________^
 

Stand By Me
 
Nothing's impossible
Nothing's unreachable
When I am weary
You make me stronger
This love is beautiful
So unforgettable
I feel no winter cold
When we're together
When we're together
 
Will you stand by me
Hold on and never let me go
Will you stand by me
With you I know I belong
When the story gets told
 
When day turns to night
I look into your eyes
I see my future now
All the world in it's wonder
This love won't fade away
And through the hardest days
I'll never question us
You are the reason, my only reason
 
Will you stand by me
Hold on and never let me go
Will you stand by me
With you I know I belong
When the story gets told
 
I am blessed to find what I need
In a world losing hope
You're my only belief
You make things right
Every time after time
Will you stand by me
Hold on and never let me go
 
Will you stand by me
With you I know I belong
When the story gets told
Stand by me
Stand by me
Won't you stand by me
伴我一生
 
讓奇蹟發生
讓夢想實現
當我脆弱的時候
只你能讓我重生
你的愛如此美麗
讓我刻骨且銘心
世界再也沒有幾到冬天
只因有你的依偎
只因有你的依偎
 
願意伴我一生嗎
守護著我 再也不放手
願意伴我一生嗎
今生我只屬於你
愛的故事 從此隨風流傳
 
當白晝遁入黑夜
我凝視著你的雙眼
我看到幸福的未來
看到世界的奇蹟展現
這段愛情不會褪色
就算經歷千辛萬苦
我也不會有所懷疑
你是我生命的意義
我生命唯一的意義
 
願意伴我一生嗎
守護著我 再也不放手
願意伴我一生嗎
今生我只屬於你
愛的故事 從此隨風流傳
 
多麼幸運遇見了你
在失去失望之後 你就是我的世界
你讓世界變得更美麗
從過去到未來
 
願意伴我一生嗎
守護著我 再也不放手
願意伴我一生嗎
今生我只屬於你
愛的故事 從此隨風流傳
 
伴我一生
今生只傾聽你的心跳
今生只依偎你的擁抱
伴我一生

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    rita3358 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()